Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Carina, Degerberga

Vill bara skicka er en hälsning för tala om hur glada vi är för det nya flygfotot på vår före detta älskade gård Tulleboda! Vi blev verkligen nöjda – så otroligt fint !! Det var en glädje att packa upp det tillsammans med gamla Mor och bröderna, och jag kommer att varmt rekommendera er till andra!!
Med vänlig hälsning

Thomas Palm

Hej Per-Eric!
Nu har vi löst ut fotot på ASA 2109-01. Svärfar Tage ligger på sjukhus under några dagar och när vi igår besökte honom och visade upp tavlan-fotot så sken hela ansiktet upp. Detta var bättre än han och vi hade trott. Ett mycket bra jobb från er. Han hälsar och tackar så mycket.
Ha det så bra!
//Thomas Palm
Björndammens Gård

Kerstin

”Hej! Tänka sig, ni grävde i arkivet och fick fram en flygvy över vårt sommarhus i Gullbringa, Grebbestad, från 1957-58; Nu förstorad, gjord på duk och inramad av er. Hållbar att hänga i såväl varmt som kallt hus. Vilken lycka för familjen!Varmt tack för information om ny framkallningsteknik samt för mycket trevlig och tillmötesgående service.”

Kerstin, sommarboende i Gullbringa-huset sedan det kom i vår ägo 1976.

Monika i Örsjö

”Jag vill tacka för almanackan jag fick i samband med tavlan ACS 7571-53! Tavlan är MYCKET vacker! Så vacker att när jag fick se den började jag att gråta! Min son ska få den i 50-årspresent. Hans bror vill också vara med på gratulationen och kusiner därtill.”

Veronica

Hej Bästa PerEric!
Jag har nu mottagit tavlan (snabba ryck!) och precis som jag i förväg anade så klämde jag en och annan glädjetår när jag
ivrigt slitit upp paketeringen. Den är verkligen helt FANTASTISK! Jag kunde aldrig föreställa mig
att den skulle vara så fin, så detaljerad. Otroligt roligt att få se hur den gamla vinkelladan stod. Den är idag
helt riven, tyvärr. Där den stod har vi vår gårdsplan. Tavlan har redan fått hedersplatsen!
Har inte hunnit visa den för grannarna än men det måste jag göra för jag misstänker att mannen
på kärran bakom hästen, ute på ängen, är deras pappa som ägde granngården.
Som utlovat skickar jag med en bild på mig, brorsan (och tydligen vår hund Wilma) med tavlan framför vårt hem,
som du ser nu är gulmålat men i övrigt sig likt från det gamla fotot. Den röda ”ladan” till höger i bild
är till viss del den som syns på gamla bilden men mestadels är den ombyggd.
Det är där jag bor, och min bror bor i det stora gula huset.
Tusen tack för din hjälp och ditt trevliga bemötande!
Önskar dig en härlig höst!
Varma Hälsningar Veronica

Madeleine

”Efter att i några månader ha släktforskat och då särskilt efterforskat vad en gammal ”mytomspunnen” familjegård hette och var den låg lyckades jag äntligen att hitta den med hjälp av Uppsala stadsarkiv. På vinst och förlust skickade jag en förfrågan till Svenska Aero-Bilder om det möjligtvis fanns ett foto av gården i deras arkiv. Döm om min oerhörda förvåning när jag dagen efter fick ett telefonsamtal som bekräftade att det faktiskt fanns en bild, jag tror fortfarande nästan inte det är sant att jag hade en sådan tur.

Då den största delen av gården idag är riven och ligger under ett industriområde, hade jag sannolikt aldrig fått se hur gården än gång sett ut om det inte vore för Svenska Aero-Bilders arkivbild. Tavlan jag beställde pryder nu verkligen sin plats på väggen bredvid släktträdet, min släktforskning hade inte känts komplett utan bilden.”