Så här säger våra kunder om oss
På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.
Mats Synnersten
Tack Pereric för de fint gjorda bilderna! Jag har hittat många detaljer som jag inte har sett tidigare. Bl a bensinmacken, Gulf, nere vid Karolinervägen.
Hälsningar Mats Synnersten,
Fjällportens pensionat. Duved.
Bitte M-H i Bästekille, Kivik
”Stort tack för fint bemötande och stor tjänstvillighet i vårt sökande efter bilder på vår gård. Vi köpte gården 2004 men vet att den såg helt annorlunda ut före 1974 när ursprungsgården brann ner. Efter träget sökande har ni hittat vår ”originalgård” och det gläder oss. Lycka till med er kulturgärning!
Vänliga hälsningar
Bitte M-H i Bästekille, Kivik”
Lisbeth
Tack för en jättefin tavla! Jag har många gånger undrat om det skulle vara möjligt att få fram en ny bild på mitt föräldrahem. Den gamla hänger hos min syster och den bilden är mycket blekt och gulnad. Annonsen från Aerobild.se hade jag sett flera gånger och så småningom gjorde jag slag i saken och tog kontakt! Aerobilder återkom med förslag på ett foto taget på 50-talet. Men det var inte rätt bild, även om det var rätt hus. Så jag tackade nej till den. Men Aerobilder gav inte upp och letade vidare och lyckades hitta bilden som jag sökte. Några veckor senare levererades bilden på det paradis som var mitt föräldrahem, till min stora glädje och tacksamhet.
Än en gång: Stort tack för idogt arbete!
Hälsningar Lisbeth
Magnus, Gamla Bo
Under många år har jag letat efter ett foto från mitt hems begynnelse. En kväll satt jag och bläddrade bland bilderna inom mitt geografiska område. Minsann om det inte dök upp ett foto på mitt då två år gamla hus! En förstoring på detta foto beställdes omgående! Tavlan ankom inom utlovad tid och så väl arbetet med själva produkten som paketeringen av densamma höll högsta klass. Nu hänger tavlan på hedersplats och ännu en pusselbit i mitt sökande efter husets historia har lagts på plats.
Jan-Erik
”Jämfört med den gamla urblekta tavlan, så var den nya en fantastisk upplevelse!”
Gunnar, Tyresö
”Nu har jag hämtat ut bilderna på vårt sommarställe i närheten av Rimbo. Dels den bilden från 1975 som jag ursprungligen beställde. JätteKul att få se den bilden med sina rätta färger. Dels den färgbild från 1959 på vårt hus som du hittade i ert arkiv. Otroligt spännande att få se hur stället såg ut på den tiden när den gamla ladugården precis började omvandlas till ett sommarhus. Fina bilder, tackar.”