Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Gunnel

”Hej Per-Erik! Vilken vacker blid. Min son blev uppriktigt överraskad och glad. Den var värd att vänta på. Jag fick se att jag själv var med på flygbilden, det kom jag inte ihåg. Tack för att ni inte gav upp letandet.”

Arne, Gävle

”Min fru har fortfarande nästan inte kommit över chocken!!!”

Läs hela kundbrevet

Stig Andersson.

Jag heter Stig Andersson och bor i Jönköping med ett aktivt intresse för att kommentera och presentera texter och tillhörande bilder samt länkar till angivna platser på denna hemsida.  Flygfotobilder har väckt intresse hos många personer nu tackvare er hemsida och visning av ca 250 tusen bilder (sept.2013) I samarbete med lokala ortsbor får man hjälp med att lokalisera flygbilderna och skriva rätt namnuppgifter om jag inte själv reder ut det. Under våren 2013 blev en gammal nerlagd Shell/Nynäs mack omslagsbild till en nyskriven bok av kulturspanare Göran Willis, boken heter* K-spaning längs vägen * En roadtrip på vischan.
Som tidigare bensinhandlare med Esso i tankarna har jag även medverkat i boken med en hel del mackhistoria med anknytning till bilden och även den Essomack jag jobbat på med början 1961. På detta sätt marknadsförs ert bildarkiv för allt fler datoranvändare och bokläsare, lycka till med bildförsäljningen.
MVH.
Stig Andersson.

Ulrika i Stöde

”Hej Per-Erik Jädrans va jag är tokglad idag…..Jipppiii bilder på Österlo och Västerlo i Stöde och jag som hade ont i huvudet i dag men det försvann fortare än fasen….. Jag tror jag har tittat på bilderna 5 gånger redan. Tänk vad bilder kan göra mycket. God Jul och Gott nytt år hälsa Alla dina med hjälpare :)”

Gunnar, Tyresö

”Nu har jag hämtat ut bilderna på vårt sommarställe i närheten av Rimbo. Dels den bilden från 1975 som jag ursprungligen beställde. JätteKul att få se den bilden med sina rätta färger. Dels den färgbild från 1959 på vårt hus som du hittade i ert arkiv. Otroligt spännande att få se hur stället såg ut på den tiden när den gamla ladugården precis började omvandlas till ett sommarhus. Fina bilder, tackar.”

Annika

”Hej! Jag vill skicka ett jätte stort TACK till er då jag idag har fått bilden som ni fick fram. Snacka om service och engagemang! Både att ni fick fram en bild i från arkivet, sedan framkallade den och sedan dessutom leverera den så snabbt. Plus att bilden är så klockren att jag blev tårögd och for minst 30 år tillbaka i tiden, ljuvliga barndomsminnen. Jag kommer att återkomma med bilder när pappa får denna present och eventuellt med nya bilder på huset då han ska få en flygtur över Svärtinge.

Tack igen och jag önskar er en Glad Påsk!”