Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Ulrika i Stöde

”Hej Per-Erik Jädrans va jag är tokglad idag…..Jipppiii bilder på Österlo och Västerlo i Stöde och jag som hade ont i huvudet i dag men det försvann fortare än fasen….. Jag tror jag har tittat på bilderna 5 gånger redan. Tänk vad bilder kan göra mycket. God Jul och Gott nytt år hälsa Alla dina med hjälpare :)”

Carina, Degerberga

Vill bara skicka er en hälsning för tala om hur glada vi är för det nya flygfotot på vår före detta älskade gård Tulleboda! Vi blev verkligen nöjda – så otroligt fint !! Det var en glädje att packa upp det tillsammans med gamla Mor och bröderna, och jag kommer att varmt rekommendera er till andra!!
Med vänlig hälsning

Tommy, Göteborg

”På bordet låg en veckotidning, jag höll på att sätta kaffet i halsen. Jag hade hittat svaret jag sökt i så många år.”

Läs hela kundbrevet

Sven-Olof Johansson.

Tre tavlor från Svenska Aero-bilder, jag kallar det för en kulturskatt. Motiven är från Motell VÄTTERLEDEN 1976, Caltex Gränna 1960 och Caltex Gisebo 1958, bilden är tagen på trappan till ”Sven i backens” Caltex Mack i Gisebo, ingången ser likadan ut som den gjorde på 50-talet.

/ Sven-Olof Johansson.

Helga och Conny i Kållekärr

Hej igen! Vår bild från 1957 har kommit till oss! Så roligt att få hänga upp den på väggen, efter många års letande! Det är ju en mycket finare bild i färg än det gamla urblekta fotot, som dessutom var ganska hårt beskuret – det nya visar mycket mer av omgivningen! Skickar med ett foto där skillnaden mellan det gamla och nya verkligen är högst påtaglig!

Det gamla fotot hade återfunnits efter att på outgrundliga vägar ha hamnat hos en äldre släkting ute på Härön, (utanför NV Tjörn) och där blivit undanstoppat i en garderob. Då det huset skulle rivas för 12 – 15 år sedan, fann en hantverkare vi känner fotot, och kom till oss med det. Då det med åren blivit så blekt att det nästan är helt vitt, har vi länge sökt efter originalbilden!

Återigen ett stort tack för fotot, och det fina arbetet som lagts ner på både duk och ram!

Med allra bästa hälsningar
Helga och Conny i Kållekärr

Arne, Gävle

”Min fru har fortfarande nästan inte kommit över chocken!!!”

Läs hela kundbrevet