Så här säger våra kunder om oss
På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.
Nicklas J, Malmberget
Här är en bild på Simo som fick ett flygfoto av sitt eget hus på sin 80-årsdag, 44 år efter att bilden togs. Bilden visar verkligen på hur mycket arbete Simo har lagt ner på huset och tomten sen han flyttade dit med fru och två små barn 1966, ett mycket uppskattat ögonblick i tiden som inte kunde vara mer perfekt. Fasaden som är i trä på bilden byttes till plåt för att sen ytterligare bytas ut till vitt tegel. Taket byttes ut och höjdes. Garaget som på fotot är i källaren på själva huset byggdes om till ett gästrum, Simo byggde istället ett fristående dubbelgarage. Altanen som skymtas på bakgården är borta, träden är fällda, helt annorlunda trappa och bro utanför farstun byggde han ganska snart efter att bilden här plåtades.
Sen ser man även att det var före vägarna asfalterades vilket är ganska fränt. Allt är så annorlunda idag, man kan knappast förstå att det är samma hus som på flygfotot. Nu kan man helt enkelt se vilka enorma förändringar tiden har fört med sig och vilket jobb mormor och morfar lagt ner.
Carina, Degerberga
Vill bara skicka er en hälsning för tala om hur glada vi är för det nya flygfotot på vår före detta älskade gård Tulleboda! Vi blev verkligen nöjda – så otroligt fint !! Det var en glädje att packa upp det tillsammans med gamla Mor och bröderna, och jag kommer att varmt rekommendera er till andra!!
Med vänlig hälsning
Bild från Tekla i Östergarn som nu finns på äldreboende på Gotland. Minnena hopar sig och hela dagen går åt att minnas och stundom klarnar dom och innan sömnen på kvällen infinner sig faller nog en liten tår. Barnen Frank o Ingela får fylla i där minnena tryter.
Tack alla som gjort det möjligt för oss att få uppleva detta.
Kerstin
”Hej! Tänka sig, ni grävde i arkivet och fick fram en flygvy över vårt sommarhus i Gullbringa, Grebbestad, från 1957-58; Nu förstorad, gjord på duk och inramad av er. Hållbar att hänga i såväl varmt som kallt hus. Vilken lycka för familjen!Varmt tack för information om ny framkallningsteknik samt för mycket trevlig och tillmötesgående service.”
Kerstin, sommarboende i Gullbringa-huset sedan det kom i vår ägo 1976.