Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Lisbeth

Tack för en jättefin tavla! Jag har många gånger undrat om det skulle vara möjligt att få fram en ny bild på mitt föräldrahem. Den gamla hänger hos min syster och den bilden är mycket blekt och gulnad. Annonsen från Aerobild.se hade jag sett flera gånger och så småningom gjorde jag slag i saken och tog kontakt! Aerobilder återkom med förslag på ett foto taget på 50-talet. Men det var inte rätt bild, även om det var rätt hus. Så jag tackade nej till den. Men Aerobilder gav inte upp och letade vidare och lyckades hitta bilden som jag sökte. Några veckor senare levererades bilden på det paradis som var mitt föräldrahem, till min stora glädje och tacksamhet.

Än en gång: Stort tack för idogt arbete!

Hälsningar Lisbeth

Rolf Nordin

Vissa saker kan vara ovärderliga För några år sedan skrev jag ner mina släktminnen. I detta var en period mycket viktig, nämligen 1958-59 när vi bodde på Nysäter Kjula. Då Eskilstuna flygplats byggdes försvann både Nysäter och andra gårdar i området. Jag hade några få egna bilder, huvudsakligen detaljbilder* men inga bilder som visade en totalbild. Eftersom bygget av flygplatsen var en stor sak så hade jag ett hopp om att hitta något i tidningsarkiven och stadsarkivet, men fick tji.
För någon månad sen såg jag en annons i Aftonbladet för Aero-Bilder vilket tände ett visst hopp om att de hade någon bild där Nysäter kanske åtminstone fanns i utkanten av en annan bild. Det svar jag fick innebar HÖGSTA VINSTEN, Aero-Bilder hade en flygbild från 1956 på Nysäter!!!!!! Som avslutning kan jag nämna att julen 1958 då vi bodde på Nysäter är den främsta i mitt liv!

Annika

”Hej! Jag vill skicka ett jätte stort TACK till er då jag idag har fått bilden som ni fick fram. Snacka om service och engagemang! Både att ni fick fram en bild i från arkivet, sedan framkallade den och sedan dessutom leverera den så snabbt. Plus att bilden är så klockren att jag blev tårögd och for minst 30 år tillbaka i tiden, ljuvliga barndomsminnen. Jag kommer att återkomma med bilder när pappa får denna present och eventuellt med nya bilder på huset då han ska få en flygtur över Svärtinge.

Tack igen och jag önskar er en Glad Påsk!”

Sven-Olof Johansson.

Tre tavlor från Svenska Aero-bilder, jag kallar det för en kulturskatt. Motiven är från Motell VÄTTERLEDEN 1976, Caltex Gränna 1960 och Caltex Gisebo 1958, bilden är tagen på trappan till ”Sven i backens” Caltex Mack i Gisebo, ingången ser likadan ut som den gjorde på 50-talet.

/ Sven-Olof Johansson.

Inger Johansson

Hej. Tack så mycket för ett jättefint flygfoto av vårt föräldrahem. Våra föräldrar hade en oljemålning av huset, som en gåramålare har gjort, som både jag och min bror ville ha. Sista dagen vi hade vårt föräldrahem föreslog jag att vi skulle beställa detta flygfoto och att vi skall byta varje den 19 augusti eftersom det var den dagen vi lämnade föräldrahemmet till de nya ägarna. Så vi ska träffas då och byta och äta lite mat och minnas våra föräldrar och föräldrahem. Min bror Leif hälsar och tackar. TACK än en gång.
Hälsningar
Inger Johansson

Birgit, Sjölanda

”En varm rekommendation till alla, som liksom jag missade den första chansen att köpa ett flygfoto på sitt hus.”

Läs hela kundbrevet