Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Helga och Conny i Kållekärr

Hej igen! Vår bild från 1957 har kommit till oss! Så roligt att få hänga upp den på väggen, efter många års letande! Det är ju en mycket finare bild i färg än det gamla urblekta fotot, som dessutom var ganska hårt beskuret – det nya visar mycket mer av omgivningen! Skickar med ett foto där skillnaden mellan det gamla och nya verkligen är högst påtaglig!

Det gamla fotot hade återfunnits efter att på outgrundliga vägar ha hamnat hos en äldre släkting ute på Härön, (utanför NV Tjörn) och där blivit undanstoppat i en garderob. Då det huset skulle rivas för 12 – 15 år sedan, fann en hantverkare vi känner fotot, och kom till oss med det. Då det med åren blivit så blekt att det nästan är helt vitt, har vi länge sökt efter originalbilden!

Återigen ett stort tack för fotot, och det fina arbetet som lagts ner på både duk och ram!

Med allra bästa hälsningar
Helga och Conny i Kållekärr

Thomas Palm

Hej Per-Eric!
Nu har vi löst ut fotot på ASA 2109-01. Svärfar Tage ligger på sjukhus under några dagar och när vi igår besökte honom och visade upp tavlan-fotot så sken hela ansiktet upp. Detta var bättre än han och vi hade trott. Ett mycket bra jobb från er. Han hälsar och tackar så mycket.
Ha det så bra!
//Thomas Palm
Björndammens Gård

Anita, Hässleholm

”Tusen tack för den fina tavlan – jag blev mycket glad”

Läs hela kundbrevet

Carina K

50-åringen blev jättenöjd som synes! Just detta flygfoto hängde i vårt barndomshem. Ingen av byggnaderna finns kvar idag så därför är tavlan mycket värdefull för oss som vuxit upp i huset.

Magnus, Gamla Bo

Under många år har jag letat efter ett foto från mitt hems begynnelse. En kväll satt jag och bläddrade bland bilderna inom mitt geografiska område. Minsann om det inte dök upp ett foto på mitt då två år gamla hus! En förstoring på detta foto beställdes omgående! Tavlan ankom inom utlovad tid och så väl arbetet med själva produkten som paketeringen av densamma höll högsta klass. Nu hänger tavlan på hedersplats och ännu en pusselbit i mitt sökande efter husets historia har lagts på plats.

Annika

”Hej! Jag vill skicka ett jätte stort TACK till er då jag idag har fått bilden som ni fick fram. Snacka om service och engagemang! Både att ni fick fram en bild i från arkivet, sedan framkallade den och sedan dessutom leverera den så snabbt. Plus att bilden är så klockren att jag blev tårögd och for minst 30 år tillbaka i tiden, ljuvliga barndomsminnen. Jag kommer att återkomma med bilder när pappa får denna present och eventuellt med nya bilder på huset då han ska få en flygtur över Svärtinge.

Tack igen och jag önskar er en Glad Påsk!”