Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Monika i Örsjö

”Jag vill tacka för almanackan jag fick i samband med tavlan ACS 7571-53! Tavlan är MYCKET vacker! Så vacker att när jag fick se den började jag att gråta! Min son ska få den i 50-årspresent. Hans bror vill också vara med på gratulationen och kusiner därtill.”

Lisbeth

Tack för en jättefin tavla! Jag har många gånger undrat om det skulle vara möjligt att få fram en ny bild på mitt föräldrahem. Den gamla hänger hos min syster och den bilden är mycket blekt och gulnad. Annonsen från Aerobild.se hade jag sett flera gånger och så småningom gjorde jag slag i saken och tog kontakt! Aerobilder återkom med förslag på ett foto taget på 50-talet. Men det var inte rätt bild, även om det var rätt hus. Så jag tackade nej till den. Men Aerobilder gav inte upp och letade vidare och lyckades hitta bilden som jag sökte. Några veckor senare levererades bilden på det paradis som var mitt föräldrahem, till min stora glädje och tacksamhet.

Än en gång: Stort tack för idogt arbete!

Hälsningar Lisbeth

Erik i Danmark

God morgen pereric, billedet er modtaget i fin stand, mange tak. Der er mange detaljer.
Mvh
Erik i Danmark

Sven-Olof Johansson.

Tre tavlor från Svenska Aero-bilder, jag kallar det för en kulturskatt. Motiven är från Motell VÄTTERLEDEN 1976, Caltex Gränna 1960 och Caltex Gisebo 1958, bilden är tagen på trappan till ”Sven i backens” Caltex Mack i Gisebo, ingången ser likadan ut som den gjorde på 50-talet.

/ Sven-Olof Johansson.

Leif

Hallå igen. Tavlan rönte mycket stor uppskattning på släktfesten förra helgen, men det var lite svårt att arrangera ett foto där alla beundrar den!! Däremot såg jag till att tavlan kom med på den obligatoriska bilden av närvarande kusiner (1 hade hunnit smita iväg till sitt hem i London!!).
Än en gång tack för din/er hjälp.

Bitte M-H i Bästekille, Kivik

”Stort tack för fint bemötande och stor tjänstvillighet i vårt sökande efter bilder på vår gård. Vi köpte gården 2004 men vet att den såg  helt annorlunda ut före 1974 när ursprungsgården brann ner. Efter träget sökande har ni hittat vår ”originalgård” och det gläder oss. Lycka till med er kulturgärning!

Vänliga hälsningar
Bitte M-H i Bästekille, Kivik”