Så här säger våra kunder om oss

På denna sida samlar vi våra kunders egna ord om oss och om vår service.

Monika i Örsjö

”Jag vill tacka för almanackan jag fick i samband med tavlan ACS 7571-53! Tavlan är MYCKET vacker! Så vacker att när jag fick se den började jag att gråta! Min son ska få den i 50-årspresent. Hans bror vill också vara med på gratulationen och kusiner därtill.”

Erik i Danmark

God morgen pereric, billedet er modtaget i fin stand, mange tak. Der er mange detaljer.
Mvh
Erik i Danmark

Gunnar, Tyresö

”Nu har jag hämtat ut bilderna på vårt sommarställe i närheten av Rimbo. Dels den bilden från 1975 som jag ursprungligen beställde. JätteKul att få se den bilden med sina rätta färger. Dels den färgbild från 1959 på vårt hus som du hittade i ert arkiv. Otroligt spännande att få se hur stället såg ut på den tiden när den gamla ladugården precis började omvandlas till ett sommarhus. Fina bilder, tackar.”

Jan-Erik

”Jämfört med den gamla urblekta tavlan, så var den nya en fantastisk upplevelse!”

Läs hela kundbrevet

Tommy, Göteborg

”På bordet låg en veckotidning, jag höll på att sätta kaffet i halsen. Jag hade hittat svaret jag sökt i så många år.”

Läs hela kundbrevet

Tommy, Järpås

Jag (Tommy) och mina 2 syskon Klas och Helena gav denna tavla till vår mamma Ann-Margret som hon önskade sig och hon blev mycket glad som bilden visar. Orsaken till att farsan Eje ser lite sur ut är tror jag att han inte fick någon snus i julklapp 😉 , han brukar få snus i julklapp av sina barn och barnbarn. För att undvika Corona-spridning gjorde att jag ensam fick överlämna tavlan och vi fick mötas i stallet vid överlämnandet av den fina julklappen!